Producenci
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost
Newsletter
Podaj swój adres e-mail, jeżeli chcesz otrzymywać informacje o nowościach i promocjach.
Pytania i odpowiedzi

Czy można złożyć zamówienie bez rejestracji?

Aby złożyć zamówienie nie jest konieczna rejestracja.

Czy jest możliwy odbiór osobisty?

Z uwagi na brak sklepu stacjonarnego, nie ma możliwości odbioru osobistego.

Czy przesyłka jest dyskretna?

Dbając o komfort każdego klienta, zapewniam, że każda przesyłka jest dyskretna. Paczki nie posiadają oznaczeń, nazwy firmy, tak aby nikt się nie domyślił, co się w niej znajduje.

Czy zakupiony produkt (np. wibrator) ma gwarancję?

Wszystkie zakupione produkty posiadają gwarancję. Jeżeli towar nie działa lub jest uszkodzony proszę o kontakt.

Czy mogę dokonać zwrotu/wymiany zakupionego produktu?

Każdy produkt można zwrócić lub wymienić w ciągu 14 dni od dnia otrzymania. Warunkiem jest brak jakichkolwiek uszkodzeń towaru oraz brak śladów użytkowania. Towar wraz z formularzem zwrotu/wymiany należy odesłać na adres firmy.

Czego nie obejmuje gwarancja?

Gwarancja nie obejmuje zużycia eksploatacyjnego, zużycia baterii, uszkodzeń mechanicznych, wad, które powstały na skutek np. używania złych kosmetyków.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl